Płatność, dostawa i zwroty
Zakupione u nas prace dostarczamy na następujące sposoby:
Odbiór prac odbywa się w siedzibie Mazowieckiego Domu Aukcyjnego Teutsch Gallery przy ul. Mazowieckiej 11 w Warszawie. Na życzenie Nabywcy Dom Aukcyjny może pomóc w kontakcie z firmą kurierską, która na koszt Nabywcy dokona odbioru obiektów i dostarczy je pod adres wskazany przez Nabywcę. Dom Aukcyjny nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia podczas transportu, jak również za niewłaściwe opakowanie obiektów do transportu. Transport odbywa się na wyłączną odpowiedzialność i ryzyko Klienta.
Za zakupione prace zapłacić można gotówką (tylko przy odbiorze własnym) lub przelewem. W przypadku kupna pracy na aukcji nie ma możliwości zwrotu ani reklamacji, nawet, jeśli praca została zakupiona przez internet. Pracę kupioną z oferty galeryjnej można zwrócić do 14 dni. Maksymalny czas odbioru dzieła od momentu płatności wynosi 30 dni. W przypadku nie odebrania pracy po upłynięciu 30 dni, Mazowiecki Dom Aukcyjny zastrzega sobie prawo do naliczania opłaty przechowania w wysokości 50zł za dobę lub odstąpienia od umowy, potrącając wówczas 20% prowizji.